19 Şubat 2014 Çarşamba

Talebe'nin Aşkı

TALEBENİN AŞKI
Ben treni hiç sevmem
O tren ki acı düdüğü gurbeti
Vızlaması ayrılığı hatırlatır.
Bir yağmurlu akşam gösterdi
Bana ayrılığın acılığını.
Yağmur çişil çişil yağarken sen busemi alıyordun
Kenardaki karanlık perun da
Son sözlerimi söylüyor
Son aşkımı tadıyordum ki
Acı düdük titretti her ikimizi
Hıçkırığımız fazlalaştı
Sevişmemiz delicesine oldu
Son sözlerini hatırlıyorum
"Seviyorum, seveceğim,
Rüyalarım seninle renklenecek
Gelmeni bekleyeceğim"
Diyordun.
Bir kağıt parçası alırken elimden
Yine acı düdük ve hareket....
İlk virajı dönerken son sallanmasını
Gördüm elinin
İki damla gözyaş sızarken yanağımdan
Sana son busemi gönderiyordum
Bütün aşkımla,
Geçtiğim yerde hep senin şarkını söyledim
Bütün aşkımla
Eski günlerimi hatırladım
İlk tünel karanlığında
Hayalini kucaklayıp
Uykuya daldım.....
Bir tren ayırdı başkası birleştirdi ikimizi
Aynı istasyonda ağlama yerine
Sevinçle kollarıma atılacaksın
O günü uğur günü olarak kutlayacağız
Ben 19 yaşında genç bir öğretmen
Sen bir öğretmen nişanlısı
Ben senin sen benim olmanın
Sevinci içinde
Elen ve ayrılıkla dolu günlere paydos
Mesut bir ömrü paylaşacağız
               
                                  Dağdancık Köyü İ.Ö.O  Öğretmenlerinden
                                                                 Hasan DİKİCİ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder