22 Mayıs 2014 Perşembe

Gaziantep evden eve taşımacılar

Gaziantep evden eve taşımacılar
Başbakanlık gaziantep Müşaviri Yusuf  http://www.gaziantep-evden-eve.com/  Yerkel’in tekme  evden eve attığı Erdal Kocabıyık’ın madenci  nakliyat olduğu ve yediği tekmenin ardından Yerkel hakkında suç evden eve  duyurusunda  nakliye bulunduğu öne sürülmüştü. Daha sonra Kocabıyık  Gaziantep evden eve taşımacılar Yerkel’in kendisini aradığını ve helallik gaziantep evden eve taşımacılık istediğini iddia etti.
Gaziantep evden eve taşımacılarMüşaviri Yusuf Yerkel’in saldırısına uğrayan Erdal Kocabıyık’ın tekme olayıyla ilgili son sözleri dikkat çekti.
“PROVOKATÖR DEĞİLİM, BAŞBAKANIMIZDAN DA ÖZÜR DİLERİM”
Ege Postası’nın haberine göre hakkında “eylemi parayla yaptı”, “provokatör” ve “Somalı değil” gibi iddialar atılan Kocabıyık, “Ben 10 gaziantep evden eve taşımacılık yıllık madenciyim. Soma’da yaşıyorum. Provokatör değilim. Olayın orta yerinde kaldım. Başbakanımızdan da özür dilerim. Art niyetim yoktu. Dayımın oğlu vefat etmişti. Onun kızgınlığı üzgünlüğü vardı. Geçmişte eylemle olayla alakam hiç olmadı. Gaziantep evden eve taşımacılar Olayın ardından emniyete ifademi verdim. yusuf yerkel Evimden çıkamıyorum. Mahcubum.” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder