29 Mayıs 2014 Perşembe

gaziantep evden eveciler

gaziantep evden eveciler http://www.gaziantepevdeneveasansorlu.net

gaziantep evden eve İl Başkanı Kazım Sunar konuyla ilgili yaptığı yazılı açıklamada, “2009 yılında gönül verdiğim AK Parti’de İl Genel Meclisi üyeliği ile aktif siyaset hayatıma başladım. Şubat 2011'de Genel Merkezin atamasıyla ve akabinde kongre ile İl gaziantep evden eveciler Başkanlığı görevine getirildim. Bu süre içerisinde gaziantep evden eve taşımacılık  1 genel, 1 yerel olmak üzere 2 seçim süreci yaşadım. Şükürler olsun ki Rabbim bizleri Genel Başkan ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ve siz değerli dava arkadaşlarıma mahcup ettirmedi. Bu bağlamda, Ak Parti Genel Merkezimizle yapmış olduğumuz istişareler sonucunda 3,5 yıldır büyük onur ve şerefle yürütmekte bulunduğum GAZİANTEP EVDEN EVE TAŞIMACILIK  Ak Parti İl Başkanlığı görevimden istifa ediyorum. Gerek İl Genel Meclisi gerekse de İl Başkanlığı görevim boyunca partime gaziantep evden eveciler  hizmet ettim, bundan sonraki süreçte hizmet etmeye devam gaziantep evden eve taşımacılık  edeceğim” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder