20 Mayıs 2014 Salı

Gaziantep'te ev taşıması yapan firmalar şirketler

Gaziantep'te ev taşıması yapan firmalar şirketler
şten geldiğinde gaziantep  gördüğü manzarayı ev nakliyesi gözyaşları içinde anlatan Değirmen şöyle dedi: “16 yıllık emeğimle, alın terimle aldığım evi eşim yerle bir Gaziantep evden eve taşımacılık etmiş. Hırsından kepçe ev taşıma şieketleri  tutup www.gaziantep-evden-eve.com evimin bir cephesini evden eve taşımacılık firmaları da evdeymiş. gaziantepte  evden eveciler Ben şimdi soruyorum; böyle bir Gaziantep'te ev taşıması yapan firmalar şirketler adalet olabilir mi? Kadın hakları savunucuları nerede?"
Gaziantep'te ev taşıması yapan firmalar şirketler
tamamen yıktırıp içindeki eşyaları kırık duvarların içinden geçirip götürmüş. Üstelik bu yıkım yapılırken 15 yaşındaki oğlum
"POLİS 'BİZ BİR ŞEY YAPAMAYIZ SAVCILIĞA GİT' DEDİ"
"Dişimden, nakliyat tırnağımdan artırarak kazandığım bu evi nasıl olurda yıkabilir? Evimin bu halini görünce polis çağırdım ama bana, ‘Biz bir şey yapamayız savcılığa git’ ev nakliyesi dediler. Ben oraya da gittim, şikâyet ettim. Ama şimdi ne evden eve yapacağım, kimde kalacağım? Bunu Gaziantep evden eve taşımacılık   yapan vicdansız hiç mi ceza almayacak? Ben bu soruların yanıtını istiyorum. Üstelik o vicdansız çocuğumu da alıp götürmüş. Bunu yapan bir Gaziantep'te ev taşıması yapan firmalar şirketler  adama çocuk emanet edilebilir mi? "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder