28 Ocak 2014 Salı

gaziantep evden eve taşımacalık şirketleri fiyatları

ÖĞRETMEN AŞKI
Seni bana vermezlerdi kuzum ,
dağdancık köyü İ.Ö.O.K
Dağ başlarının yalnız insanı
Fakir öğretmene.
Sevmiyor değildim vallahi
Seviyordum ama 
Seni bana vermezlerdeki

Sen yüksek ökçe ,dudağa ruj,
Elbisem , kat kat olsun isterdim.
Dahası var kızım :
dans etmek isterdim,
Rakı,şarap lazımdı sana .
Kollarım bacaklarım çıplak olsun isterdim .
Bense köylü çocuğuyum ,
Bunu yapamazdım kızım.
belki aşkım için bunları yapmam diyecektin,
Yok kızım yok.
Seni mahçup etmek istemem .
doğrusunu söyleyim mi ?
"385"liraya ben geçinemiyormki :
seni alayım 
hasan dikici(ok.yaz.ok.)
24-9-1965 
      gaziantep evden eve taşımacalık şirketleri fiyatları, gaziantep evden eve ,gaziantep evden eve taşıma, gaziantep evden eve taşıma şirketleri, gaziantep evden eve nakliyat şirketleri, gaziantep evden eve şirketleri gaziantep evden eve firmaları olarak gaziantep ve bölgesinde ev taşıma hizmeti yapmaktayız. 7/24 çalışma sistemiyle siz değerli müşterilerimize hizmet sunmaktayız                           www.gaziantep-evden-eve.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder