9 Ocak 2014 Perşembe

Gaziantep haber


Sağlık sorunu yaşayan dördüzlere yardım


Gaziantep Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü'nden alınan bilgiye göre, sosyal hizmet uzmanlarından oluşan bir ekip, anne Zehra Gökmen'i Eyüp Sultan Mahallesi'ndeki evinde ziyaret etti. Bebeklerin sağlık durumu hakkında bilgi alan ekipler, ihtiyaçlarının karşılanması için dördüzlere aylık 600 lira maaş bağlanmasını kararlaştırdı. Haber.
Gaziantep haber Şehitkamil evden eve taşıma Kaymakamlığı da dördüzler için aylık 500 lira maaş bağladı, anne Gökmen'e ise 250 lira dul aylığı çıkardı.

Aileyi ziyaret eden Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu da çocukların tedavi edilmesi ve gıda ihtiyaçlarının karşılanması için çalışma başlattı.
Anne Gökmen, AA muhabirine yaptığı açıklamada, çocuklarının sağlık sorunları olduğunu, ikisinin kolları ve bacaklarının kısa olduğunu,  gaziantepte ev taşıma işi ikisinin de kalbinin delik olduğunu söyledi.
Maddi durumunun iyi olmadığını ve babasının evinde 5 çocuğuyla kaldığını anlatan Gökmen, şöyle konuştu:
"Hayırseverler arıyorlar. Babamın yanında kalıyorum, evim olmadığı için babamın yanına geldim. Bir odasında çocuklarımla kalıyorum. evden eve taşıma  Eşimin sigortasında 28 günü eksik olduğu için emekliliğimiz yapılmıyor. Buradan yetkililere sesleniyorum, onlardan rica ediyorum, o 28 günümün doldurulmasını istiyorum."
Babasının desteğiyle çocuklara baktığını gaziantep evden eve taşımacılık belirten Gökmen, Şanlıurfa'nın Suruç ilçesinde yaklaşık iki ay önce kardeşinin evinin çatısını onarmaya çalışan eşi Yılmaz Gökmen'in elektrik akımına kapılarak hayatını kaybettiğini belirtti.
Hayırseverlerin kendisini Gaziantep haber aradığını ve yardımda bulunmak istediğini vurgulayan Gökmen, yardımseverlere teşekkür etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder